Дистанційні курси


Проект з природознавства для вчителя
 "Складання Червоної книги своєї місцевості"

 Мандрівники ,сервіс Пікточартhttps://create.piktochart.com/output/25864017-великі-географічні-відкриття


Великі географічні відкриттяhttps://www.tes.com/lessons/BsFRgNWCJ3RbLA/6
картки-мандрівникиhttps://quizlet.com/_3zd2gy

Презентація Криза підліткового періоду
Міні-проект "Професія дощового черв'яка"






https://docs.google.com/drawings/d/13eBsRX8GnFmsBdCyYYYL3bjdKc_0VcYKSSoywmODYKw/edit

https://youtu.be/DVuKtpJeMPg


Презентація рідкісних видів рослин села Червоновершка (додаток)

Природознавство 5 клас
Тема: Практична робота №10«Складання Червоної книги своєї місцевості.»

Мета: встановити види живих організмів своєї місцевості, які занесені до Червоної книги України та скласти їх список-Червону книгу своєї місцевості, розвивати вміння працювати в групі, виховувати бережливе ставлення до природи рідного краю.

Обладнання: зображення рослин і тварин місцевості, які потребують охорони, довідники, енциклопедії, набір для малювання, Червоно книга України(рослини, тварини), презентація рідкісних рослин та тварин своєї місцевості.

Хід роботи.
І. Організаційний етап
ІІ Актуалізація опорних знань,  вмінь:
Що називають Червоною книгою? Що символізує червоний колір?
Які рослини та тварини занесені до Червоної книги України?
ІІІ Мотиваційний етап. Розповідь вчителя.
Подорожуючи рідним краєм чи просто йдучи до школи, ми не звертаємо увагу на рослин та тварин, що нас оточують. Як дізнатись чи потребує охорони квітка, яка росте на стежинці?
Візьміть собі за правило : Нехай будь - яка квітка росте і радує перехожих .Не рвіть квітів, вони зів’януть. Не лови метелика ,нехай летить собі.
ІY Основна частина : Демонстрація зображень рослин та тварин своєї місцевості
(перегляд презентації ).Учитель разом з учнями називають рослин та тварин місцевості , які потребують охорони .
Робота в групах:
І група: Червона книга рослин своєї місцевості
ІІ група :Червона книга тварин своєї місцевості.
Учні нагадують правила роботи в групі, визначають ролі в групах:
                            художників, які будуть малювати види організмів,
                     систематиків, які визначають класифікацію за атласами-визначниками,
біологів,  які описують вид та його місцезнаходження,
                            екологів, які надають пропозиції з охорони видів.

YІ. Підсумки роботи:  Виступи груп: демонстрування малюнків, опис назви виду, особливості та чому потребує охорони.
Складання списку рідкісних рослин та тварин своєї місцевості, оформлення Червоної книги .

YІ. Домашнє завдання: Виготовити листівку-звернення до жителів села

                                       «Збережемо природу рідного краю!



Презентація вчителя
Природознавство 5 клас

Тема: Обладнання для вивчення природи.



План тижня географії

https://www.mindomo.com/ru/mindmap/e74ac50c0fd04feaaed701a3b4a47e93


стрічка часустрічка часукартки -мандрівники

Немає коментарів: